18 januari 2006

Mitt första blogginlägg

Min första blogg!

Tänkte hitta på ett ärtigt namn till den här bloggen.... hummmmm.... till slut valde jag mitt vanliga nick som jag brukar använda till communities etc. Lättare att komma håg....

Tänkte skriva om min kommande resa till Asien i den här bloggen så att mamma o pappa slipper oroa sig, så kan de läsa här istället. Det vill säga om det finns dator med internetuppkoppling på det hotellet jag kommer att vara på, och om föräldrarna lyckas komma till den här sidan. Jag får väl visa dom hur man gör...

Men jag vet att min syster läser den här bloggen :-)

Resan blir ingen semesterresa, utan det är i jobbet. Stödbidrag till några dövskolor i Laos, och jag och några till ska åka dit o titta på vad de har gjort hitills av stödbidraget. Om de har byggt färdigt dövskolan, fixat yrkesutbildning för döva som slutat skolan och så vidare.

Det blir också en liten dagbok så att jag kommer ihåg vad jag har gjort under dagen.... ;-)

Inga kommentarer: