21 augusti 2006

Hösten är på väg

Hösten börjar komma så smått och skolorna har börjat.

Idag var första gången sen i våras som jag tog på mig mina jeans. Kändes lite konstigt att ha långbyxor på mig, har bara haft på mig kjol hela sommaren. Men skönt att få börja ta på sig ordentliga kläder som jeans och någon snygg topp. Få klä sig lite mer moderiktigt.

Under sommaren har man bara slängt på sig någon kjol, linne och sandaler, man har inte känt sig riktigt i form för att följa modet när det har varit så här varmt ute. Speciellt den här sommaren då det har varit riktigt varmt, lite fööör varmt ute!

Visst är det skönt med varm sommar, men någon måtta får det vara. Nu får det räcka. Det är dags för höst nu. Längtar efter att det ska bli lite svalare ute, så kan man känna sig som en normal människa igen.

Nu har höstkläderna börjat komma till affärerna, snart dags att börja shoppa höstkläder! Jag måste bara vänta på lönen först!

Inga kommentarer: