24 januari 2007

På min gata

Hittade det här testet hos Ia som också snott testet från någon annan. Man kan testa och se vilken typ av människor som bor i ditt område.

Jag kollade på mitt bostadsområde och nu vet jag vilken typ av människor som bor här, men det visste jag ju redan tidigare, det var därför jag flyttade hit. Det mesta stämmer på mig utom på två punkter.

De här människorna bor i mitt område:

Utmärkande drag
  • Pensionärer (stämmer inte på mig)
  • Yrkesutbildade
  • Änka/Änkling eller Frånskild (stämmer inte heller på mig)
  • Låg- och medelinkomsttagare
  • Hyresrätt i små- och medelstora städer
  • Morgon- och kvällsstidningsläsande
  • Traditionalist och kollektivist
Allt det här stämmer precis för mitt område! Jag gillar att bo i områden där det finns fler pensionärer än unga, det betyder att det är ett lugnt och tryggt område. Åtminstone vill jag tro det!

Stämmer det för ditt område också?

Inga kommentarer: