26 januari 2007

Vloggar?

Funderar på att börja vlogga på teckenspråk... Jag brukar kolla in andras vloggar, alltså döva som vloggar på teckenspråk, och så tänkte jag... kanske skulle jag också kunna börja vlogga?

Det finns bara en i hela Sverige som vloggar på teckenspråk, hon är den första och enda, vad jag vet. Var finns det fler döva vloggare? Jag har sett på nätet att det finns flera döva vloggare utomlands, se några exempel på vloggare i min meny till höger. Men nästan inte en enda i Sverige.

Jag brukar läsa en döv tjejs blogg, hon skriver nästan varje dag i sin blogg, så jag frågade henne om hon kanske skulle börja vlogga, hon har ju så mycket att berätta. Men nej, det ville hon inte. Hon väntar också på att någon annan ska börja. (Precis som jag då... fniss)

Så nu undrar jag om jag också skulle kunna börja vlogga? Eller så tänkte jag vänta och se om det dyker upp någon annan döv vloggare....
Jag måste fundera på saken...

Inga kommentarer: