12 januari 2007

fortsättning på dejten från i somras

I somras har jag dejtat en kille i Örebro, vi hade chattat med varandra under våren, och sen bestämde vi oss för att träffas på sommaren, alltså i somras. Jag skrev förut lite om killen här, men jag skrev aldrig om hur den dejten gick.

Själva träffen gick bra, han verkade trevlig och vi pratade bra med varandra. Inga problem att förstå varandra fast han var norsk. Men efter ett tag fick jag reda på att redan hade en tjej som han ville flytta ihop med. Han hade tidigare sagt till mig att han var singel, men så var det alltså inte. Honom blev det inga fler dejter med.

Men han tar fortfarande kontakt med mig i msn (vi har aldrig utbytt våra riktiga bostadsadresser och tur är väl det!). Han vill träffa mig, vill att jag ska hälsa på honom i hans hem. Jag har sagt nej till honom men han verkar inte ge upp.

Senaste gången när vi chattade i msn strax innan jul, så frågade han mig "har du store pupper?". Då fick jag nog och blockerade honom. Nu ska han väl ändå sluta kontakta mig i msn, hoppas jag!

Inga kommentarer: